Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/www/www.stalam.com/www/site-functions.php on line 338 POR Veneto 1, Press Release | Stalam

Nov 13, 2017

POR Veneto 1

Veneto, a European region

Stalam’s commitment in the continuing search of innovative technical and process solutions has been awarded with a grant from the European Regional Development Fund under the announcement "POR CRO Veneto Region 2007-2013 Action 1.1.3 - Measure II" which our company has participated with the project: "NEW PLANT FOR THE PASTEURIZATION AND ENZYMATIC INACTIVATION OF LIQUID FOOD PRODUCTS WITH THE RF TECHNOLOGY”.

A recognition our company is proud of, far beyond the economic benefit derived.

POR-logos

Il Veneto, una regione dell’Europa

L’impegno di Stalam nella continua ricerca di soluzioni tecniche e tecnologiche innovative è stato premiato con una sovvenzione del Fondo Europeo di Sviluppo regionale nell’ambito del bando “POR CRO 2007-2013 Regione del Veneto Azione 1.1.3 - Misura II” cui la nostra azienda ha partecipato con il progetto “NUOVO IMPIANTO PER LA PASTORIZZAZIONE E INATTIVAZIONE ENZIMATICA DI PRODOTTI LIQUIDI AGROALIMENTARI CON TECNOLOGIA RF”.

Un riconoscimento di cui la nostra società è orgogliosa, a prescindere dal beneficio economico ottenuto.