Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/www/www.stalam.com/www/site-functions.php on line 340 POR Veneto 2, Press Release | Stalam

Oct 13, 2017

POR Veneto 2

Veneto, a European region

Stalam’s commitment in the continuing search of innovative technical and process solutions has been awarded with a grant from the European Regional Development Fund under the announcement "POR CRO Veneto Region 2007-2013 Action 1.1.4 - 1.1.1 - 1.1.2" which our company has participated with the project: "NEW PLANTS AND PROCESSES WITH INTEGRATED RF AND TID TECHNOLOGIES FOR AGRI-FOOD”.

A recognition our company is proud of, far beyond the economic benefit derived.

POR-logos

Il Veneto, una regione dell’Europa

L’impegno di Stalam nella continua ricerca di soluzioni tecniche e tecnologiche innovative è stato premiato con una sovvenzione del Fondo Europeo di Sviluppo regionale nell’ambito del bando “POR CRO 2007-2013 Regione del Veneto Azione 1.1.4 - 1.1.1 - 1.1.2” cui la nostra azienda ha partecipato con il progetto “NUOVI IMPIANTI E PROCESSI A TECNOLOGIE INTEGRATE RF E TID PER AGROALIMENTI”.

Un riconoscimento di cui la nostra società è orgogliosa, a prescindere dal beneficio economico ottenuto.