Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/www/www.stalam.com/www/site-functions.php on line 338 POR Veneto 3, Press Release | Stalam

Sep 21, 2017

POR Veneto 3

Veneto, a European region

Stalam’s commitment in the continuing search of innovative technical and process solutions has been awarded with a grant from the European Regional Development Fund under the announcement "POR CRO Veneto Region 2007-2013 – announcement 2/2013 - Action 5.1.1 - Intervention line 5.1 - axis 5 "which our company has participated with the project:“Ecological and innovative treatments for seeds with Radio Frequency special equipment”.

A recognition our company is proud of, far beyond the economic benefit derived.

POR-logos

Il Veneto, una regione dell’EuropaIl Veneto, una regione dell’Europa

L’impegno di Stalam nella continua ricerca di soluzioni tecniche e tecnologiche innovative è stato premiato con una sovvenzione del Fondo Europeo di Sviluppo regionale nell’ambito del bando “POR CRO 2007-2013 Veneto - Bando 2/2013 - Azione 5.1.1 - Linea di intervento 5.1 - Asse 5 ”cui la nostra azienda ha partecipato con il progetto:“Trattamenti eco-innovativi su sementi con appositi impianti speciali dotati di tecnologia a radio frequenza”.

Un riconoscimento di cui la nostra società è orgogliosa, a prescindere dal beneficio economico ottenuto.